Świadectwo uznania zawodowego REV- Komunikat
przez Bartosz Rawa · 22 października 2024
Informacja przekazana przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych
„Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam informację dla osób przedłużających świadectwo uznania zawodowego REV oraz dla nowych kandydatów ubiegających się o świadectwo uznania zawodowego REV.
Prosimy, by osoby zainteresowane złożyły dokumenty w terminie do 27 listopada 2024 r.
Przedłużający: Oświadczenie z prośbą o przedłużenie ważności świadectwa, rekomendacja regionalnego stowarzyszenia, zaświadczenia potwierdzające spełnienie wymogu doskonalenia zawodowego, dowód wpłaty (3500,00 zł).
Nowi członkowie:
- Repertorium lub zestawienie opracowań wykonanych w ramach prowadzonej działalności w zakresie szacowania nieruchomości przez kandydata wnioskującego o nadanie Świadectwa Uznania Zawodowego za okres pełnych 2 lat.
- Oświadczenie kandydata o przestrzeganiu Kodeksu Etyki Zawodowej i Powszechnych Krajowych Zasad Wyceny PFSRM.
- Opis przebiegu pracy zawodowej w zakresie szacowania nieruchomości kandydata. wnioskującego o nadanie Świadectwa Uznania Zawodowego Rzeczoznawców Majątkowych
- Rekomendacja Stowarzyszenia kandydata wnioskującego o nadanie Świadectwa Uznania Zawodowego Rzeczoznawców Majątkowych
- Zaświadczenia potwierdzające spełnienie wymogu doskonalenia zawodowego
- Dowód wpłaty 3500zł.
Nr konta do uiszczenia opłaty z tytułu uznania zawodowego REV:
PFSRM
Konto Bankowe: 10 1240 6218 1111 0000 4612 9574
Prosimy o przesyłanie dokumentów w dwóch formach: Oryginały w wersji papierowej do biura PFSRM ul. Nowogrodzka 50/433 00-695 Warszawa oraz skany mailem, w celu przyśpieszenia weryfikacji wniosku: sekretariat@pfsrm.pl .
Z poważaniem,
Dorota Jaskólska
Dyrektor Biura
Dział Szkoleń Polskiej
Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych”