Szkolenie ONLINE 04.01.2023r. „Plan miejscowy jako źródło informacji o nieruchomosci i możliwosci jej zagospodarowania”. Wykładowca: radca prawny dr Kazimierz Pawlik
przez Bartosz Rawa · 6 grudnia 2022
Zarząd Oddziału Warszawskiego ma przyjemność zaprosić na warsztaty online, które odbędzie się w dniu 04 stycznia 2023r. (środa) w godzinach 16.30 – 19.30 na platformie https://clickmeeting.com/pl .
Temat:
Plan miejscowy jako źródło informacji o nieruchomosci i możliwosci jej zagospodarowania
Wykładowca:
dr Kazimierz Pawlik
Radca prawny od 2013 r., prowadzi własną kancelarię radcowską, w ramach której specjalizuje się w obsłudze procesów inwestycyjnych na nieruchomościach. Praktykę prawniczą od 2011 r. łączy z dydaktyką, prowadząc zajęcia akademickie dla studentów z zakresu prawa i postępowania administracyjnego oraz prawa cywilnego. Jest autorem kilkudziesięciu szkoleń, stale współpracując w tym zakresie z Narodowym Instytutem Samorządu Terytorialnego (szkolenia dla urzędników) oraz Wydawnictwem C.H. Beck (szkolenia dla prawników). Obecnie nagrywa cykl video szkoleń prawniczych, które od końca 2022 r. będą dostępne na systemie informacji prawnej Legalis. Jest autorem przeszło pięciuset opublikowanych artykułów z zakresu prawa administracyjnego, prawa nieruchomości oraz dostępu do informacji publicznej oraz autorem lub współautorem czterech monografii prawniczych.
W ramach szkolenia przedstawione zostaną następujące zagadnienia:
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (mpzp) – wprowadzenie.
- Zasady interpretacji parametrów architektonicznych i urbanistycznych.
- Podziały i scalenia nieruchomości a warunki wynikające z mpzp.
- Możliwość podziału nieruchomości przy pozornie niekorzystnych zapisach mpzp – studium przypadków.
- Skutki fragmentarycznego stwierdzenia nieważności mpzp.
- Możliwości i warunki zamiany mpzp w odniesieniu do poszczególnych nieruchomości.
Czas trwania seminarium: 4 godziny edukacyjne. (2 punkty szkolenie).
Warsztaty są przewidziane na 200 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń wraz z wpłatą.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Po naciśnięciu przycisku „WYŚLIJ ZGŁOSZENIE” powinno wyskoczyć zielone okienko z potwierdzeniem wysłania zgłoszenia.
Opłatę za szkolenie należy wysłać na numer rachunku:
ING Bank Śląski 93 1050 1041 1000 0005 0133 5715.
Wkrótce po odnotowaniu płatności wystawimy fakturę. Informację dotyczącą dostępu do wydarzenia wyślemy około tygodnia przed szkoleniem.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Posiadanie komputera z dostępem do stabilnego Internetu.
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Platforma ClickMeeting, na której odbędzie się szkolenie, jest oparta na przeglądarce. Uczestnik nie musi instalować żadnych dodatkowych programów, wystarczy otworzyć link i dołączyć do szkolenia.
- Platforma ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. Posiadanie mikrofonu i kamery nie jest wymagane. Pytania w trakcie szkolenia można zadawać na czacie.
W razie jakichkolwiek pytań i niejasności proszę o kontakt: adres mailowy: info@wycena-nieruchomosci.com.pl lub telefoniczny 792 330 173 – Bartosz Rawa.