Szkolenie + warsztaty ONLINE 08.01.2025r. „Reforma systemu planowania przestrzennego a informacja o nieruchomościach” Wykładowca: dr Kazimierz Pawlik
przez Bartosz Rawa · 9 grudnia 2024
Zarząd Oddziału Warszawskiego ma przyjemność zaprosić na szkolenie połączone z warsztatami online, które odbędzie się w dniu 8 stycznia 2025r. (środa) w godzinach 16.30 – 19.45 na platformie https://clickmeeting.com/pl
Temat:
Reforma systemu planowania przestrzennego a informacja o nieruchomościach
- Plan ogólny jako podstawowy akt systemu planowania przestrzennego.
- Obligatoryjne i fakultatywne elementy planu ogólnego.
- Strategia rozwoju gminy i jej znaczenie dla określenia przeznaczenia nieruchomości.
- Decyzja o warunkach zabudowy po zmianach.
- Zintegrowany plan inwestycyjny a tzw. inwestycje uzupełniające.
- Praktyczne znaczenie rejestru urbanistycznego.
- Problemy praktyczne związane ze stosowaniem przepisów przejściowych.
dr Kazimierz Pawlik
Radca prawny dr Kazimierz Pawlik od 2013 r. prowadzi własną kancelarię radcowską, w ramach której specjalizuje się w obsłudze procesów inwestycyjnych na nieruchomościach. Praktykę prawniczą od 2011 r. łączy z dydaktyką, prowadząc zajęcia akademickie dla studentów z zakresu prawa i postępowania administracyjnego oraz prawa cywilnego. Jest autorem kilkudziesięciu szkoleń, stale współpracując w tym zakresie z Narodowym Instytutem Samorządu Terytorialnego (szkolenia dla urzędników) oraz Wydawnictwem C.H. Beck (szkolenia dla prawników). Obecnie nagrywa cykl video szkoleń prawniczych dostępnych na systemie informacji prawnej Legalis. Jest autorem przeszło pięciuset opublikowanych artykułów z zakresu prawa administracyjnego, prawa nieruchomości czy dostępu do informacji publicznej oraz autorem lub współautorem kilku monografii prawniczych, w tym m.in. Systemowe zmiany w planowaniu przestrzennym (2023 r.) oraz Plan ogólny. Podstawa planowania przestrzennego w gminach (2024 r.).
Czas trwania seminarium: 4 godziny edukacyjne. (1 punkt szkolenie, 1 punkt warsztaty).
Szkolenie jest przewidziane na 200 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń wraz z wpłatą.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Po naciśnięciu przycisku „WYŚLIJ ZGŁOSZENIE” powinno wyskoczyć zielone okienko z potwierdzeniem wysłania zgłoszenia.
Opłatę za szkolenie należy wysłać na numer rachunku:
ING Bank Śląski 93 1050 1041 1000 0005 0133 5715.
Wkrótce po odnotowaniu płatności wystawimy fakturę. Informację dotyczącą dostępu do wydarzenia wyślemy około tygodnia przed szkoleniem.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Posiadanie komputera z dostępem do stabilnego Internetu.
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Platforma ClickMeeting, na której odbędzie się szkolenie, jest oparta na przeglądarce. Uczestnik nie musi instalować żadnych dodatkowych programów, wystarczy otworzyć link i dołączyć do szkolenia.
- Platforma ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. Posiadanie mikrofonu i kamery nie jest wymagane. Pytania w trakcie szkolenia można zadawać na czacie.
W razie jakichkolwiek pytań i niejasności proszę o kontakt: adres mailowy: info@wycena-nieruchomosci.com.pl lub telefoniczny 792 330 173 – Bartosz Rawa.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie Polskie Stowarzyszenie Rzeczoznawców Wyceny Nieruchomości Oddział Warszawski z siedzibą w Warszawie (00-043), ul. Czackiego 3/5, lok. 421A, wpisany do KRS pod numerem: 0000166102, tel.: 22 828 64 54; 792 330 173 (Bartosz Rawa); e-mail: info@wycena-nieruchomosci.com.pl
- Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:
- wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”),
- wypełnienia prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi).
- Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w związku z realizacją zawartej umowy tj. udziału w szkoleniu, do czasu jej zakończenia, po tym czasie w zakresie i przez okres wymagany przez przepisy prawa.
- Odbiorcami podanych przez Pana/Panią danych osobowych mogą być:
- osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy,
- podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów,
- organy, instytucje lub podmioty upoważnione z mocy obowiązujących przepisów prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 13 ust. 2 lit. f RODO).
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy – tj. udziału w szkoleniu. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy, tj. udziału w szkoleniu.