Szkolenie + warsztaty 03.03.2021r. – Rzeczoznawca majątkowy w postępowaniu podatkowym
przez Bartosz Rawa · 8 lutego 2021
Zarząd Oddziału Warszawskiego ma przyjemność zaprosić na szkolenie online, które odbędzie się w dniu 03 marca 2021r. (środa) w godzinach 16.30 – 20.00 na platformie https://clickmeeting.com/pl .
Temat:
Rzeczoznawca majątkowy w postępowaniu podatkowym
- Pozycja i rola rzeczoznawcy w postępowaniu podatkowym
- Pojęcie wartości rynkowej w podatkach dochodowych, podatku od czynności cywilnoprawnych i podatku od spadków i darowizn
- Wartość rynkowa a podatek VAT
- Zasady wyceny nieruchomości i praw majątkowych dla potrzeb podatku od czynności cywilnoprawnych
- Zasady wyceny wynikające z przepisów ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych
Wykładowcy:
Stella Brzeszczyńska
Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podatkowe Studia Podyplomowe na SGH (specjalizacja – opodatkowanie obrotu nieruchomościami). Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ministerstwie Finansów oraz w spółkach doradztwa podatkowego. Od 2005 roku prowadzi Kancelarię Doradztwa Prawnego i Podatkowego, która specjalizuje w zagadnieniach podatkowych związanych z szeroko pojętym prawem nieruchomości. Stella Brzeszczyńska jest autorką wielu publikacji prasowych oraz książek z zakresu prawa podatkowego, wydawanych w wydawnictwie C.H.Beck oraz WoltersKluwer, w tym m.in.: Opodatkowanie obrotu nieruchomościami; Nieruchomość w firmie, Umowy w obrocie nieruchomościami; Obrót nieruchomościami w praktyce notarialnej, sądowej, egzekucyjnej i podatkowej (współautorstwo z H.Ciepłą sędzią SN). Ostatnio wyszła książka pt. Zrozumieć VAT w nieruchomościach. Poza praktyką doradczą prowadzi także wykłady z prawa podatkowego dotyczące transakcji na rynku nieruchomości dla notariuszy, księgowych, doradców podatkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami. Jest także wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w zakresu prawa podatkowego, w tym postępowania podatkowego.
Czas trwania seminarium: 4 godziny edukacyjne. (szkolenie 1 pkt, warsztaty 1 pkt).
Szkolenie jest przewidziane na 200 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń wraz z wpłatą.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Nie wiesz jaki wybrać koszt – KLIKNIJ TU
Po naciśnięciu przycisku „WYŚLIJ ZGŁOSZENIE” powinno wyskoczyć zielone okienko z potwierdzeniem wysłania zgłoszenia.
Opłatę za szkolenie należy wysłać na numer rachunku:
ING Bank Śląski 93 1050 1041 1000 0005 0133 5715.
Wkrótce po odnotowaniu płatności wystawimy fakturę. Informację dotyczącą dostępu do wydarzenia wyślemy około tygodnia przed szkoleniem.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Posiadanie komputera z dostępem do stabilnego Internetu.
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Platforma ClickMeeting, na której odbędzie się szkolenie, jest oparta na przeglądarce. Uczestnik nie musi instalować żadnych dodatkowych programów, wystarczy otworzyć link i dołączyć do szkolenia.
- Platforma ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. Posiadanie mikrofonu i kamery nie jest wymagane. Pytania w trakcie szkolenia można zadawać na czacie.
W razie jakichkolwiek pytań i niejasności proszę o kontakt: adres mailowy: info@wycena-nieruchomosci.com.pl lub telefoniczny 792 330 173 – Bartosz Rawa.